4 avantaje ale folosirii Instagram Reels de către marketeri

4 avantaje ale folosirii Instagram Reels de către marketeri

Viteză, viteză, viteză. Totul este în viteză pe marele internet în acest secol. Iar marketerii trebuie să se adapteze nevoilor celor care apasă Play. O variantă bună este integrarea campaniilor de marketing în Instagram Reels. Adică utilizarea de clipuri de maximum 15 secunde pentru a puncta măcar un avantaj al unui produs ori serviciu.

Una din urmările concurenței dintre platformele sociale este reprezentată de scurtarea clipurilor. Se vede clar în bătălia Tik Tok vs Instagram. Cei din urmă au venit cu varianta Reels, filmulețe cu o lungime cuprinsă între 3-15 secunde. E o provocare mare pentru marketeri să utilizeze la maximum aceste secunde. Dar merită. De ce? Iată 4 avantaje:

1. Crește engagementul utilizatorilor – și este un fapt verificat prin tot felul de studii. Unul dintre ele a fost făcut de un content creator, care a postat în fiecare zi câte un Reel timp de o lună. Numărul de urmăritori a crescut cu peste 2800. Chiar și echipele din NBA au anunțat o creștere cu 22% a engagementului după introducerea Reels.

2. Reduce din costurile de marketing – clipuri scurte înseamnă mai puțini bani utilizați pentru o campanie de promovare. Sau, dacă vrem să vedem din alt unghi, fondurile propuse pentru o campanie mai complexă pot fi împărțiți pentru mai multe clipuri gen Reels.

3. Strecoară dinamism și stare de bine – nu mai este niciun secret că numărul de achiziții este direct proporțional cu numărul de zâmbete stârnite de un clip. Un Reel este o ocazie uriașă pentru un marketer de a crea câteva secunde de fericire.

4. Este un tool versatil – cele 15 secunde pot fi folosite în diferite moduri pentru a introduce mesajul unei companii. De exemplu, poate fi construită o serie de câteva clipuri, care să mențină ridicat interesul potențialilor clienți.

Adauga un comentariu