5 avantaje ale folosirii dronelor în campaniile de marketing
Dronele sunt tot mai prezente în arsenalul celor care fac campanii de marketing. Investiția făcută în aceste device-uri este acoperită repede, iar clientul, cel care plătește pentru un clip spectaculos, este mulțumit.
Utilizarea dronelor aduce multe avantaje celor care planifică și execută campanii cu video content. Să vedem 5 dintre acestea:
- Reducerea costurilor logistice – să transporți și să ridici o dronă nu e mare filosofie. Un specialist vine cu know how-ul tehnic, iar regizorul îi oferă toate informațiile despre cum ar trebui să arate imaginile filmate de sus.
- Dronele pot fi ele însele actori în videoclipuri – dezvoltarea tehnologiei a dus la prelungirea duratei de viață a bateriilor, astfel că dronele pot sta mai mult timp în aer. Astfel, pot fi folosite fie pentru a da un aer high-tech clipului, fie ca suport pentru, să zicem, bannere sau postere.
- Adună mai ușor date pentru marketeri – cel mai simplu exemplu ar fi agricultura, acolo unde dronele pot arăta, pe un câmp, care sunt deficiențele culturilor. Cu aceste informații, se poate construi o campanie despre un produs anume și care să rezolve acea carență.
- Oferă o senzație de high-class – suntem în epoca UltraHD, 4K, OLED, astfel că device-urile pe care urmărim reclame sunt tot mai sofisticate. O cameră video de ultimă generație atașată unei drone ar colecta imagini spectaculoase, care să fie folosite într-o campanie de marketing. Ar fi o modalitate excelentă pentru ca unele companii să se diferențieze față de competitori.
- Live, live, live – prin intermediul dronelor se pot transmite în direct evenimente legate de anumite campanii de marketing. Cum poate ajunge mai ușor mesajul companiilor direct în mintea consumatorului, dacă nu printr-o transmisie live, condimentată cu imagini excepționale din aer?