6 moduri în care ChatGPT ajută marketerii
ChatGPT este subiectul la modă în ultimele săptămâni. Am aflat cu toții că utilizarea acestui program bazat pe Inteligența Artificială ne poate ușura munca. Studenții își scriu mai ușor lucrările, elevii află mai ușor anumite răspunsuri, însă și marketerii pot folosi acest program în campaniile pe care le construiesc.
ChatGPT a devenit prietenul multora. Lansat în noiembrie 2022, programul este tot mai utilizat pentru diferite task-uri. Răspunde la aproape toate întrebările care i se pun și este de ajutor și în campaniile de marketing. Să vedem 6 moduri în care marketerii se pot baza pe ChatGPT.
1. Creare de conținut – acest conținut poate însemna fie scripturi pentru videoclipuri de promovare, fie postări pentru social media, fie texte pentru bloguri, cum este acesta. Nu, acest text nu este scris de ChatGPT.
2. Marketing via e-mail – segmentarea mailurilor și optimizarea subiectelor pot fi ușurate cu ajutorul acestui tool.
3. Managementul social media – o comunicare activă și la intervale regulate cu consumatorii pe rețelele sociale este una din cheile succesului unei companii. Tocmai de aceea, multe au ales automatizarea pentru postări. ChatGPT poate pune umărul la planificarea și urmărirea acestora.
4. Recomandări personalizate – cu siguranță, fiecare se simte mai bine când vede că un anumit produs ori serviciu i se adresează. ChatGPT ajută la recomandarea de produse, conținut și reclame personalizate.
5. Cercetarea pieței – una din principalele obiective ale unei companii este să știe cui i se adresează. Diferite sondaje și analiza rezultatelor acestora pot fi efectuate cu ajutorul ChatGPT.
6. SEO – Nihil sine… SEO, așa ar putea fi rescrisă regula numărul 1 din manualul pentru promovarea articolelor, a clipurilor. Și aici ChatGPT poate fi utilizat cu succes.