Apropiere Socială în mediul Online
În timpul pandemiei, online-ul se consumă cel mai mult. În online comunici, afli, informezi, în online vinzi sau faci afacerea să meargă mai departe. Haosul provocat de coronavirus și de epidemie a blocat activitatea economică a multor companii din toată lumea. Unii aleg să profite de blocarea globală și de utilizarea sporită a online-ului. Tendințele de marketing de conținut pentru 2020 s-au schimbat odată cu nevoile societății.
Iată care sunt elementele necesare pentru un bun marketing:
- Conținut video
- Conținut interactiv
- Conținut hiper-dinamic
- Conținut centrat pe SEO
- Căutare vocală – conținut adaptat
1. Conținut video
În marketing, video este trecut în capitolul ”normal”. Facebook, Instagram, Twitter și LinkedIn au investit în mod contant în a îmbunătăți capacitatea utilizatorilor de a folosi videoclipuri.
Potrivit unui studiu, 81% dintre companii folosesc videoclipuri ca instrument de marketing.
2. Conținut interactiv
Asta dacă dai oamenilor posibilitatea să se conecteze cu brandul pe care îl deții prin 360- degree videos, prin Quizzes, Polls sau prin content Shoppable, adică acela care îți oferă posibilitatea să cumperi rapid, prin câteva clickuri.
93% dintre marketeri sunt de acord că odată ce deții content interactiv, vânzările pot crește cu 70%.
3. Conținut hyper- dinamic
Consumatorii așteaptă mesaje personalizate și informații personalizate, adică acelea care li se transmit în mod aplicat și exact pe nevoile lor. Pentru asta, ai nevoie să știi lucruri: numele clientului sau a consumatorului cu care dorești să interacționezi, funcția pe care o are, organizația din care face parte, ce domenii îl interesează, în ce orașe își desfăcoară activitatea.
Odată ce știi toate acestea, poți să folosești informația ca să creezi conținut dinamic și cu impact.
4. SEO
Algoritmul de căutare Google se schimbă în mod constant. De asta, trebuie să ții cont când decizi să creezi conținut. Trebuie să o faci într-un mod deștept și cu ”bătaie lungă”.
Specialiștii în SEO recomandă să găsești cuvintele cheie, să definești intențiile în căutare, să constuiești conținut în jurul acestora și să publici!
Focalizarea trebuie să fie pe ceea ce cosumatorii doresc să primească, odată ce știi cărui public te adresezi.
5. Conținut prin comandă vocală
Potrivit Google, 20% dintre toate căutările sunt prin comenzi vocale. Crearea unui conținut conceput în așa fel încât să se potrivească căutărilor vocale este o noutate în marketing. Și este și o provocare. Căci felul în care vorbim, nu este mereu același cu cel pe care îl folosim în scris.
Este necesar ca marketerii să își dea seama care este conținutul semnatic dedicat căutărilor vocale și să își propună să dezvolte vocabularul, pe măsură ce anul 2020 va aduce tehnologii noi în conținutul ”voice and video”.