fbpx
Campaniile de marketing se adaptează

Campaniile de marketing se adaptează

Lumea marketing-ului este forțată să se adapteze noilor condiții globale. Un domeniu afectat este și cel al agriculturii, acolo unde marile companii organizau evenimente importante în câmp și primeau imediat feedback referitor la un produs, dar și construiau ușor o campanie video pentru unul care urma să apară.

Testimonialele celor care consumă un produs sau un serviciu sau vor să achiziționeze un produs sau un serviciu în cadrul agribusiness reprezentau metoda cea mai simplă pentru departamentul de marketing al acelei companii de a închega o campanie cu video content.

Acum, însă, evenimentele mari nu se mai pot realiza, astfel că totul trebuie reorganizat. Cum promovează companiile produsele pe care vor să le introducă în ferme? Prin intermediul testimonialelor făcute de specialiștii din cadrul firmelor furnizoare de input-uri pentru agricultură.

Sunt câteva elemente care trebuie bifate pentru ca o campanie de marketing să fie eficientă. Astfel, specialistul din fața camerei trebuie să aibă un discurs fluent, convigător și atractiv. Datele pe care le oferă e musai să fie clare și concise, altfel rezultă un amalgam de informații din care nimeni nu mai înțelege nimic. Clipul despre un produs sau un serviciu este punctat și de elemente grafice, acestea ajutând potențialul consumator să înțeleagă mai ușor de ce produsul X sau serviciul Y îl va ajuta în anul agricol următor.

Dincolo de profesionalismul celui ce vorbește stă și măiestria editorului de imagine, care potrivește imaginile, sincroanele, alege o muzică în ton cu produsul sau serviciul respectiv, conturând un clip bun de rostogolit pe internet. Bifând aceste elemente rezultă un clip coerent, clar, atrăgător.

Adauga un comentariu