fbpx
Ce aduce marketing-ul de nișă

Ce aduce marketing-ul de nișă

Merge direct la țintă și nu îi lasă consumatorului nicio întrebare fără răspuns, chiar de la prima vizionare. Sunt doar două dintre calitățile unei campanii de marketing de nișă. Ce înseamnă acest lucru? Haideți să descoperim și să vedem ce puncte trebuie bifate pentru a avea succes.

Când vorbim de nișă, vorbim de un produs sau un serviciu targetat cu precizia unei puști cu lunetă aflată în mâinile unui trăgător de elită. Sau a unui robot perfect calibrat. Nu vorbim de un simplu pantof, ci un pantof cu talpă moale, de vară, pentru oamenii eleganți care merg la petreceri unde se aude un anumit gen de muzică. Ceva de genul.

Ei bine, o astfel de nișă are nevoie de o campanie de marketing adaptată. De un clip la finalul căruia cel care se uită să pună mâna pe portofel și să spună ”Da, acesta este pantoful ideal pentru mine”. Dar cum ajunge să fie construit un astfel de videoclip? Ce însușiri trebuie să aibă?

Ideea principală din spatele acestui clip este simplă: focusul pe calitățile acelui produs sau ale acelui serviciu. Iar în acest angrenaj de ”calități” pot intra mai multe elemente. Primul, strict caracteristicile produsului care-l fac special, unic. Apoi, dovezile care arată că firma care aduce pe piață acest produs este cu adevărat specializată pe acea nișă. În al treilea rând, fluxul de producție în urma căruia iese la vânzare acest produs cu totul și cu totul deosebit.

Având în minte aceste 3 elemente, se creează acea campanie memorabilă, care poate face o mulțime de oameni fericiți. Povestea unui produs de nișă poate fi mai atrăgătoare decât una destinată unui produs de larg consum.

Adauga un comentariu