Ce este un Logo
Logo-ul este un simbol grafic care are un scop de a ajuta compania să aibă o identitate și publicul să o recunoască în mod unic.
Sunt și companii, care au ajuns atât de cunoscute, încât au reușit să realizeze campanii de conștientizare cu ajutorul logo-ului. Spre exemplu, Lacoste. Ca să atragă atenția asupra speciilor pe cale de dispariție, brandul de haine sport a pus 10 animale diferite pe o colecție de produse și nu celebrul crocodil.
Colecția a fost numită ”Salvați speciile noastre” și a marcat un parteneriat între Lacoste și Uniunea Internațională pentru Conservarea Naturii.
Noile logo-uri cu ediție limitată au fost produse în același stil, cu aceeași colorare verde și tip de broderie, ca și a crocodilului.
Fiecare logo din cele 10 a fost produs în număr limitat, cât să corespundă numărului specie din sălbăticie. De exemplu, au fost produse doar 350 de exemplare cu tigrul de Sumatra, amenințat de braconaj și defrișări. Cel mai mic lot, de 30 de bucăți, a fost reprezintat de imaginea porumbelului din California.
Un logo are o poveste. El poate să însemne ceva pentru un grup de persoane, altceva pentru un altul. Companiile mari țin cont de simbolistica siglei. Le realizează în așa fel încât ea să poată fi înțeleasă și amintită de toți. Un logo care deține texte în limbile chineză sau araba, de exemplu, nu va însemna nimic pentru cineva care nu înțelege acel limbaj. Și nici nu va fi reținut. Sunt și firme care s-au făcut cunoscute tocmai prin fontul folosit în scris. Cum ar fi Coca Cola. Sau prin mascota pe care au folosit-o cei de la Nestle, de exemplu.
Un logo bun este distinctiv, potrivit, practic, grafic și simplu ca formă. El transmite un mesaj intenționat.
Media Story are o echipă tănără și creativă. Iar logo transmite mesajul clar că putem spune poveștile clienților într-un mod original. ”M”-ul stilizat, ca în exemplul cu ”C”-ul din Coca Cola, este realizat într-un mod jucăuș, o interpretare artistică a felului în care Media – realizarea de filme, producții de clipuri, filmulețe de scurt metraj, videoclipuri de prezentare de produse, se îmbină taman bine cu povestea. Și iată, toate se pot relata în storytelling.
Haideți să adunăm toate produsele video, toate clipurile pe care le urmăriți pe site-uri și toate interviurile care vă stârnesc curiozități într-un singur cuvânt: media. ”Media” este instrumentul pe care îl au la îndemână cei care fac business. Cum? Simplu. La un click distanță află, cunosc, învață, dezvoltă. Fie că înțelegem de la începutulul afacerii pe care o conducem, fie că descoperim pe parcurs, media reprezintă parte din viața noastră activă. Vizibilitatea în mass-media sau în piața în care activăm se transformă în carte de vizită.
Media Story vorbește în imagini și poate transmite orice mesaj în mod cinematografic. Realizarea de clipuri video și filme de prezentare sau producții Multimedia înseamnă Muncă în echipă, Menirea de a transmite un Mesaj clar, Motivarea că poveștile spuse bine, vor fi mai celebre decât crocodilul lui René Lacoste. Poate ați pierdut din vedere… dar sunt mulți de M. Și a noastră Story continuă..
sursa: https://mymodernmet.com/lacoste-endangered-species-polos/