Cele 12 valori ale rețelelor sociale pe care nu-ți poți permite să le uiți
Cu cât colectăm mai multe date despre activitățile noastre de marketing, cu atât se pot deschide mai multe uși pentru a ne conduce spre succes.
Valorile cele mai importante cand folosim retelele sociale pentru marketing sunt:
1.Cunoasterea marcii
Indiferent dacă au avut o experiență proastă cu un singur brand și caută să schimbe, fie că își dau seama pentru prima dată de o problemă și caută o soluție, acești oameni încep adesea să-și ia timp să cerceteze atât problema, cât și soluția online.Deci trebuie sa fiti pregatiti pentru rezolvarea fiecarei probleme, pentru raspuns la fiecare intrebare, pentru a convinge de ce produsul tau este mai bun.
2.Acoperirea postării
Rețineți că funcțiile de analiză din cadrul platformelor precum Facebook și Instagram vor putea, de fapt, să estimeze zilele și orele din zi în care publicul dvs. este cel mai activ. Acordați atenție acestor date și luați notă de zilele și orele în care alegeți să publicați productile dvs. video sau articole.
3.Rata de creștere a audienței
Aruncați o privire asupra ratei de creștere a audienței dvs. vă poate ajuta să înțelegeți mai bine performanța fiecăreia dintre platformele dvs. individuale și să aplicați tehnicile pe care le utilizați pe cele mai de succes platforme pe cele care ar putea avea mai multe probleme.
4.Cota de voce măsoară câți oameni menționează marca dvs. pe rețelele sociale.
5.Valori de implicare
Să-ți vezi conținutul este un lucru, dar atunci când publicul tău începe să ia măsuri din cauza ideilor, graficelor și altor active pe care le distribui în fiecare zi, atunci știi că faci ceva corect.
6.Rata medie de implicare
De obicei, implicarea în rețelele sociale este definită cu aprecieri, comentarii și distribuiri la o postare. Rata medie de implicare este numărul acelor acțiuni împărțit la numărul de urmăritori pe care îi aveți pe platforma respectivă.
7.Rata de viralitate
Continuând să treacă sub suprafața like-urilor și a comentariilor la postările de pe rețele sociale, rata de viralitate ia numărul de persoane care distribuie postarea ta și numărul de afișări unice primite într-o anumită perioadă de timp.
8.Rata de amplificare
Similar cu rata de viralitate, această măsură se concentrează și pe distribuirea postărilor. Cu toate acestea, în loc să măsoare cotele față de afișări, rata de amplificare măsoară cotele față de urmăritorii contului dvs.
9.Valori de conversie
În timp ce aprecierile și distribuirile vă pot spune cât de bine rezonează publicul dvs. cu conținutul dvs., rata de conversie ridicată înseamnă că efortul pe care îl depune un manager de rețele sociale este mai mult decât util. Acest set de valori dezvăluie câți clienți sunt pur și simplu interesați de conținutul dvs. din rețelele sociale față de cei care doresc să interacționeze cu afacerea dvs.
10.Rata de clic
Dacă postarea pe rețelele sociale are un îndemn, ar trebui să măsurați întotdeauna rata de clic. În timp ce valorile de implicare măsoară interacțiunea pe care cineva o are cu postarea ta pe platformă, rata de clic (CTR) măsoară dorința publicului tău de a se aventura pe o altă pagină pe baza postării tale.
11.Rata de conversie
O rată de conversie ridicată înseamnă că conținutul pe care îl postați în numele mărcii dvs. este interesant, clar și relevant.
12.Rata de respingere
O modalitate de a măsura rata de respingere este cu Google Analytics. În software, găsiți fila Achiziție, selectați „Tot traficul”, apoi „Canale”. În acest ecran va fi o coloană intitulată „Rata de respingere”, în care veți putea vedea rata de respingere pentru toate sursele de trafic, inclusiv social.
Sursa: https://www.g2.com/