
Clipurile din Homepage, punct de atracție
Paginile de internet ale companiilor reprezintă, practic, cartea de vizită a acesteia. O vizită pe un site poate conduce un potențial client la decizia de a achiziționa un produs sau un serviciu. De aceea, prima impresie contează. Iar prima impresie pe un astfel de site poate veni de la un videoclip.
Așezarea de clipuri de promovare pe prima pagină a unui site este văzută tot mai mult ca un factor esențial în creșterea vânzărilor, dar și a fidelității consumatorilor. Însă nu orice videoclip poate fi plasat în întâmpinarea clienților.
Sunt 4 tipuri mari și late (uneori și la propriu și la figurat) de clipuri potrivite pentru primele pagini ale site-urilor companiilor.
- Clipuri setate ca background – atrag atenția încă din prima clipă, fiind primul lucru pe care-l vede un vizitator. Cu cât impactual vizual este mai mare, cu atât crește posibilitatea ca un produs să fie achiziționat.
- Clipuri care încadrează textul – creează o situație în care vizitatorul pare că intră într-un alt univers, este acaparat de imaginile care se derulează din toate direcțiile.
- Clipuri statice din Homepage – sunt videoclipurile folosite, în special, pentru a arăta calitățile unor produse sau modul în care funcționează altele sau testimoniale despre acestea.
- Clipuri pop-up – acestea sunt videoclipurile care fie apar automat într-o altă fereastră, la deschidere paginii de start, fie se deschid la apăsarea unui click. Avantajul acestui tip de layout este că lasă spațiu pentru mai mult text.
Sursa: Wyzowl