Cum să alegi platforma potrivită

Cum să alegi platforma potrivită

Selectarea platformei de social media care vă va sprijini cel mai bine afacerea este esențială. La fel cum fiecare echipă de marketing are nevoi și așteptări specifice, fiecare platformă de social media oferă funcționalități diferite și oferă oportunități unice.

Facebook
Cu peste 2,93 miliarde de utilizatori activi lunar estimați, Facebook este cea mai mare și mai consacrată platformă de socializare. De la lansarea sa în 2004 a devenit un instrument util pentru companiile business-to-consumer.
Facebook Ads, sau Facebook for Business, are funcții avansate de publicitate pentru utilizatori și este, de asemenea, extrem de popular.
Publicul de pe Facebook este un amestec uniform de Gen X (utilizatori născuți din 1965 până în 1980) și millennials (utilizatori născuți între 1981 și 1996).

Twitter
Twitter, o platformă destinată mesajelor scurte și interacțiunilor dus-întors, este un instrument excelent pentru profesioniștii care tocmai se scufundă în strategia lor de marketing pe social media. Cu 330 de milioane de utilizatori activi lunar estimați, este cel mai bun pentru relații publice, servicii pentru clienți și construirea comunității. Cheia pentru Twitter este atragerea și interacțiunea cu publicul țintă. Companiile și organizațiile folosesc Twitter pentru a partaja informații și conținut, pentru a stimula implicarea, a crea rețele, pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii și pentru a-și gestiona reputația. În plus, tweetingul despre hashtag-uri în tendințe este o modalitate ușoară și eficientă de a crește vizibilitatea. 

Instagram
Instagram este o platformă de socializare folosită în principal pentru a partaja imagini și videoclipuri.
Întrucât este cel mai bun pentru imagini și videoclipuri de înaltă calitate, conținut generat de utilizatori, publicitate și marketing cu influențe, aici merg multe mărci pentru eforturile lor de publicitate. Cu peste 1,5 miliarde de utilizatori activi lunar și o audiență formată în mare parte mileniali, Insta este o necesitate absolută de luat în considerare în strategia ta.

Odată ce afacerea dvs. are un cont Instagram, asigurați-vă că îl treceți la un profil de afaceri Instagram, care necesită ca organizația dvs. să aibă o pagină de Facebook. Instagram va importa apoi datele de pe pagina ta de Facebook. Un profil de afaceri facilitează, de asemenea, ca publicul să vă contacteze, simplifică promovarea conținutului și oferă informații mai aprofundate.

TikTok

Doriți să faceți o mare explozie cu un videoclip mic? Luați în considerare crearea unei strategii centrate pe TikTok. Cu peste 1 miliard de utilizatori lunari, TikTok este excelent pentru a crește gradul de cunoaștere a mărcii prin postarea de conținut video creativ.
Chiar dacă este relativ nou pe scenă, este una dintre aplicațiile de social media cu cea mai rapidă creștere din lume, depășind chiar Google ca cel mai vizitat site de internet – probabil pentru că acționează ca un motor de căutare unic pentru diverse subiecte.

LinkedIn

Gândiți-vă la LinkedIn ca la o rețea de socializare cu o notă profesională. Cu 310 milioane de utilizatori lunari, este singura platformă cu utilizatori clar definiți: profesioniști care lucrează care doresc să-și dezvolte rețeaua. Este ideal pentru relațiile business-to-business, dezvoltarea afacerilor și vânzările sociale.

Ca și în cazul tuturor platformelor de social media, conținutul partajat pe LinkedIn ar trebui să se potrivească cu publicul. Piesele valoroase precum postările educaționale pe blog, cărțile electronice și ghidurile de utilizare sunt alegeri excelente pentru contul dvs. Și nu uitați de unul dintre cele mai mari grupuri de utilizatori LinkedIn: cei în căutarea unui loc de muncă. Împărtășirea rolurilor deschise ale companiei dvs. îi atrage pe cei care caută o nouă oportunitate. Chiar dacă nu ajung să aplice, conținutul tău intrigant, sperăm, îi va transforma într-un adept.

YouTube

YouTube este o platformă de marketing adesea subutilizată.Este ideală pentru a crește gradul de cunoaștere a mărcii prin postarea de divertisment de lungă durată sau videoclipuri cu instrucțiuni ale companiei.

Audiența sa este în principal milenială, dar cu 2,2 miliarde de utilizatori lunari, are o audiență largă pe categorii de gen și vârstă. Nu numai că este o platformă incredibil de populară, dar și utilizatorii săi tind să rămână pe ea mai mult timp, deoarece prezintă în principal conținut de formă lungă. Acest lucru face YouTube platforma perfectă pentru partajarea conținutului educațional. Specialiștii în marketing pot prezenta conținut în mod unic, astfel încât spectatorii să îl consume și să îl distribuie rapid și ușor.

Snapchat

Platforma este excelentă pentru creșterea gradului de conștientizare a mărcii prin publicitate.

Un lucru de remarcat despre Snapchat este că nu există prea multă concurență în ceea ce privește marketingul pe rețelele sociale. Deși a câștigat popularitate în rândul mărcilor, nu este nici pe departe la fel de aglomerat ca platformele majore precum Facebook și Twitter.

S-ar putea să credeți că stăpânirea rețelelor sociale este ușoară – gândiți-vă din nou.

Crearea unei strategii câștigătoare nu se întâmplă peste noapte. Este nevoie de multă planificare, calcul și găsire de noi modalități de a vă conecta și de a rezona cu clienții dvs. Amintiți-vă, ceea ce funcționează pe o platformă poate să nu aducă succes pe alta, așa că pregătește-te să pivotezi cât de repede are nevoie publicul tău.

Adauga un comentariu