Cum să construiți o strategie de marketing în rețelele sociale câștigătoare
S-au dus vremurile în care rețelele sociale erau un concept nou.
În zilele noastre, navigarea pe site-urile de social media este adesea primul lucru pe care îl facem când ne luăm smartphone-urile dimineața. În timp ce rețelele sociale au dezavantajele lor, mărcile pot folosi conceptul de conectare cu publicul în moduri pe care nu le-au crezut niciodată posibile.
De obicei, acest concept este prin social media marketing (SMM).
Marketingul pe rețelele sociale implică publicarea de conținut în profilurile rețelelor sociale,producții video diverse, ascultarea și interacțiunea cu adepții și difuzarea reclamelor în rețelele sociale cu software-ul de marketing pe rețelele sociale. De obicei, acest lucru se face folosind un software de gestionare a rețelelor sociale pentru a programa și a publica diverse postări, a menține o prezență online și a gestiona mai bine fluxurile de lucru.
O companie își alege platformele de rețele sociale pentru a interacționa cu clienții existenți și a găsi alții noi, folosind, de asemenea, analize încorporate pentru a urmări ceea ce funcționează și ce nu.
Sursa:https://learn.g2.com/