Cum să-ți faci publicul să se îndrăgostească de produsul sau de serviciul tău
Să comunici ceea ce te face valoroș este cel mai greu. Să arăți ușor și rapid ceea ce te diferențiază de altă companie din breaslă este ca o muncă de Sisif. Când ai crede că s-a înțeles, bolovanul cade peste tine sub forma unor recenzii sau mesaje negative.
Este foarte greu să descrii produsul sau serviciul pe care îl oferi, într-un mod în care oamenii să înțelegă. Cei mai mulți cred că mesajele lor de marketing nu ajung la audiență.
Fiecare strategie pentru diferite mărci trebuie să fie făcută după un plan.
Ce ai de vândut – Care este mesajul- Care este publicul- Cum împachetezi
O strategie de marketing este asemanata de specialiști cu un joc de fotbal. Ați văzut vreodată copiii jucând fotbal, aceia de mai puțin de 6 ani?
Nu există structură, nici precizie, nici strategie pentru mișcările lor – doar haos. Chiar și părinții mândri admit că echipa seamănă destul de mult cu o grămadă de copii alergând în mod dezorganizat spre zona în care se întâmplă să fie găzduită mingea.
În antiteză, vedem fotbalul profesionist.
Vizionarea profesioniștilor este ca și cum ați urmări uneltele într-o mașină bine reglată care lucrează în armonie perfectă. Toți jucătorii sunt în sincronizare. Toți lucrează din același manual și fiecare știe ce face celălalt sau intenționează să facă în continuare.
În mod similar, dacă lumea dintr-o organizație urmărește același manual atunci când vine vorba de mesajele care trebuie transmise, succesul ar putea fi garantat.
Modalitățile în care se poate îmbrăca mesajul diferă. Clipul video structurat și creativ, discursul fluent și apariția în mediul online în filmări profesioniste pot influenta publicul și alegerile lui atunci când numele companiei pe care o reprezentati apare ca varinta de luat in seamă.
Aparițiile dese în medii diferite, creearea unui mesaj simplu care sa fie în mod constant publicat în online și offline și folosirea mijloacelor multimedia aduc un avantaj în pozitionarea pe piață.
Un produs sau un serviciu va fi iubit, plăcut și căutat atunci când publicul recunoaște brandul, îl înțelege, îl aduce bucurie și satisfacție și dorința de cunoaștere și de frumos.
Un clip video realizat în mod profesionist devine cartea de vizită a unei comapanii. Un astfel de videoclip creează așteptări publicului, așadar modalitățile de transmitere a mesajelor ulterioare trebuie să fie pe aceeași linie multimedia, cu idei innovative, cu idei ambalate creativ și cu păstrarea unui linii epice care să fie recunoscută de public.
Sursa: https://www.impactbnd.com/brand-messaging-strategy