Cum văd marketerii anul 2021
2021 este o provocare pentru marketerii din toată lumea. Ei au fost nevoiți să-și adapteze din mers strategiile de campanii cu video content, pentru a obține maximum de rezultate. Canalele de comunicare sunt esențiale, dar nu toate au trend pozitiv față de 2020. Haideți să vedem.
Un sondaj dat publicității de Wyzowl arată că webinariile vor avea creșterea cea mai mare în 2021 ca vector de comunicare pentru campaniile video, adică 11%. În total, 53% dintre marketeri au răspuns că vor folosi acest tool în anul curent. TikTok este pe locul 2 în ceea ce privește acest trend crescător, cu 5% în plus față de anul trecut.
Cum arată evoluția preconizată de marketeri pentru celelalte canale de comunicare, comparativ cu 2020?
- Clipuri interactive: +3%
- Youtube: +1%
- Virtual reality: +1%
- Instagram TV: -1%
- Video 360 de grade: -3%
- LinkedIn: -3%
- Facebook Live: -4%
- Facebook: -6%
- Twitter: -7%.
Youtube rămâne, totuși, cel mai utilizat tool de promovare a campaniilor de video marketing și în 2021. Nu mai puțin de 89% dintre marketeri vor încărca clipuri de promovare pe Youtube în acest an. Locul 2 este ocupat de Facebook (70%), poziția a treia revenind LinkedIn, cu 63%.
Sursa: Wyzowl