fbpx
Importanța clipurilor-promo

Importanța clipurilor-promo

Lansarea unui produs, a unui serviciu este un eveniment pe care companiile îl promovează intens. Evenimentele în care sunt prezentate acestea au un rol important. Dar la fel de important este și stârnirea curiozității potențialilor clienți, iar asta se face cu ajutorul unui clip promo, a unui teaser.

Cu toții suntem fascinați de trailerele filmelor care urmează să fie lansate. Scene tari, fragmente de dialog, personaje impresionante, decoruri fabuloase, toate “înghesuite” în maximum 2 minute. Efectul este Wow!, de cele mai multe ori. Ei bine, așa ar trebui să se întâmple și în cazul unui clip care să anunțe o lansare.

Scopul este clar: captarea atenției celor ce urmăresc acel clip. Primele obiective pot fi bifate. Crește traficul pe pagina de web a companiei respective, crește componenta de brand awareness. Unde pot fi folosite aceste clipuri promoționale? Canalele de difuzare sunt deja clasice: pe site-ul propriu, pe email, pe social media, în webinarii.

Pe social media, clipurile promo sunt ideale pentru paid ads și ar trebui să nu depășească 30 de secunde. Cantitatea de video content este uriașă, așa că impactul acelui clip trebuie să fie iute ca vântul.

Un alt model de clip utilizat într-o campanie de marketing este cel prin care clienții sunt invitați la un eveniment. În această perioadă, evenimentele sunt online. Imagini de la lansări anterioare, mesaje de la o vedetă care poate fi gazda acestui eveniment sunt doar câteva din fragmentele acestui clip-invitație. O tușă de umor fin nu ar strica.

Prin urmare, cum ar trebui să fie clipul-promo? În primul rând, scurt și la obiect. Apoi, focusat pe emoție, nu pe foarte multe explicații. O muzică de fundal potrivită accelerează interesul potențialilor consumatori, aflați pe toate ulițele internetului. Obligatoriu, finalul trebuie să fie un puternic call-to-action.

Adauga un comentariu