fbpx
(Love) Story în campaniile de marketing

(Love) Story în campaniile de marketing

82% din traficul total de internet în 2022 va fi reprezentat de conținutul video, conform unui studiu realizat de Cisco. De ce este important acest lucru? Pentru că marketerii pot conștientiza și mai mult importanța utilizării videoclipurilor în cadrul campaniilor de promovare din acest an.

Valul pe care s-a așezat video contentul în ultimii ani este tot mai mare. Din 2019, media minutelor petrecute de un om în fața unui device, pentru a viziona clipuri, este de peste 100. Anul trecut, nu mai puțin de 86% din companii au folosit videoclipuri în campaniile de marketing.

Un alt procent care definește consumul de video content este cel al consumatorilor convinși să cumpere un produs sau un serviciu după ce au urmărit o campanie de promovare care a inclus clipuri: 84%.

Ce se va consuma în 2022? Care vor fi provocările marketerilor? Un tool foarte la îndemână și care câștigă tot mai mult teren este utilizarea conținutului video în story-urile de pe rețelele sociale. Le știți, le vedeți de cum intrați pe Facebook sau Instagram.

Tocmai această poziționare în pagină le oferă un avantaj puternic. Utilizatorul dă click repede și vizionează clipul care nu trebuie să fie foarte lung. Sub 30 de secunde este durata ideală. Companiile pot folosi aceste story-uri și pentru a interacționa cu potențialii consumatori, prin sesiuni de Q&A sau diferite poll-uri.

Adauga un comentariu