Mărimea contează la clipurile de promovare de pe Instagram
Instagram este un instrument folosit de companiile mari pentru a-și promova produsele. Un studiu Wyzowl arată că 79% dintre marketeri includ această rețea socială în strategia de promovare. Însă simplele postări nu aduc rezultatul scontat. Lungimea clipurilor de pe Instagram trebuie să rămână între anumite limite, pentru a avea impact.
Instagram este o rețea versatilă, care poate fi și este utilizată cu succes de marketerii din companiile din lumea întreagă. Aceștia sunt însă foarte atenți la durata clipurilor de promovare pe care le postează. Să luăm la rând diferitele tipuri de videoclipuri.
1. Clipurile clasice – pot avea între 3 secunde și 60 de minute. Sigur, o companie poate avea o filmare mai lungă de 60 de minute. Ei bine, Instagram are un editor video, care poate secționa clipul și îl poate posta în felii de până la 60 de minute.
2. Clipurile de tip Story – sunt videoclipuri care au o viață de 24 de ore, așa că ar fi bine să conțină o informație remarcabilă și de neuitat. Fiecare Story poate avea 15 secunde, însă se pot posta chiar și 4 povești în același timp.
3. Clipurile de tip Reel – sunt poate cele mai căutate în ultima perioadă. Acestea pot avea între 15-60 de secunde. Nu e însă de dorit să se meargă spre limita maximă de timp, pentru că e o concurență mare pe rețelele sociale în ceea ce privește audiența.
4. Transmisiunile Live – inițial, limita pentru aceste clipuri era de o oră. Acum, Instagram permite live-uri de până la 4 ore. Astfel, pot fi acoperite diferite evenimente ale companiilor.