Noile butoane Facebook
Facebook a testat în Australia și New Zealand cum utilizatorii integreaza butoanele upvote și downvote pentru comentarii.
Sub fiecare comentariu, upvote și downvote vor apărea sub formă de săgeți și permit comunității să modereze într-o anumită direcție discuțiile, pe măsură ce comentariile sunt aprobate, agreate sau considerate nepotrivite de ceilalți utilizatori. Săgețile care indică o creștere mută o postare în partea de sus a discuției. Cele care arată o scădere, evident, mută comentariile în partea de jos.
Site-ul rămâne, potrivit reprezentanților companiei, un mediu în care să te exprimi liber, însă aceste butoane au rolul de a arăta comunității, care sunt cele mai relevante postări.
Aceasta este intenția din spatele noilor butoane Facebook:
„Sprijiniți comentariile, care sunt pe subiectul discuției și depărtați-le pe cele a căror relevanță este scăzută. ”
Aceasta este cu siguranță o soluție diplomatică pentru moderarea comentariilor, spre deosebire de eliminarea completă a acestora. Chiar și în cazul altor altor pagini web, în comentariile clipurilor video, sau acolo unde sunt postate filmulețe, reclame, materiale multimedia despre care dorești să afli detalii pertinente, un astfel de buton poate tria mai bine cunoscătorii de cei care postează din motive personale. Despre un clip video dorești să afli mesajul, sursa, echipa, ideea, metafore (poate) care ar putea fi explicate în comentarii, detalii despre modul de filmare, trucuri folosite pe platou. Toate cele care nu au relevanță postării ar putea fi mutate în partea de jos a site-ului și nu șterse, tot din considerente de transparență și libertate de exprimare.
Butoaele Upvote și Downvote ar putea ajuta pe cei care caută recomandări de clipuri, producții multimedia, firme care se ocupă de realizarea de videoclipuri să obțină feedback, pe acestă cale. Un buton upvote ar putea ajuta pe un lat utilizator să vadă mai repede care sunt avantajele, cum poate să ajungă la o anumită companie, cum se realizează producția media și cât de importantă este imaginea în orice business.
Upvote și downvote pot, de asemenea, ajuta paginile care primesc atât de multe comentarii încât administratorul nu are timp să le citească pe fiecare. Cei care sunt activi în comunitate pot face munca pentru el prin reducerea comentariilor ” irelevante”.
Această caracteristică are potențialul de a îmbunătăți considerabil calitatea secțiunilor de comentarii ale paginilor.
Sursă: https://www.searchenginejournal.com/facebook-is-testing-upvotes-and-downvotes-for-comments/304171/