Noul raport arată că Reels-urile generează cea mai mare acoperire pe Instagram
Videoclipul este punctul cheie pentru Instagram în acest moment, șeful platformei Adam Mosseri remarcând în mod repetat că implicarea video este în creștere și că trebuie să se îndrepte spre această tendință pentru a-și servi cel mai bine utilizatorii.
Dar cât de semnificativ este videoclipul de pe Instagram și ce formate generează cea mai mare implicare?
Echipa HypeAuditor a analizat 77,6 milioane de postări pe Instagram pe parcursul lunii iulie 2022 pentru a măsura cele mai recente tendințe de implicare, pe baza formatului.
Ei au descoperit că:
Cel mai frecvent tip de conținut postat pe Instagram rămân postările cu imagini, la 42% din toate postările. Dar uită-te la acea bară „Acoperire estimată” – Reels, în ciuda faptului că sunt a treia opțiune de postare cea mai populară, văd cea mai mare acoperire pe platformă, cu o marjă notabilă. HypeAuditor a măsurat acoperirea relativă analizând numărul de persoane care au văzut fiecare postare, pe baza datelor publice
- De asemenea, rulourile generează mult mai multe aprecieri, deși postările cu imagini încă generează mai multe comentarii, cel puțin pe baza acestui set de mostre
Datele arată că Reels-ul este cea mai bună opțiune, în prezent, pentru maximizarea acoperirii și implicarea în aplicație – totuși, chiar și pe fondul hype-ului în creștere în jurul conținutului de format scurt, majoritatea utilizatorilor nu postează încă Reels. Acest lucru ar putea prezenta o oportunitate semnificativă de a atrage mai multă atenție pentru conținutul dvs. Reels, dacă doriți să-l încercați, și aţi putea foarte bine să vă desfășurați propriile experimente, ținând cont de aceste rezultate, pentru a vedea ce tip de răspuns primiți la propriile dvs. clipuri de formă scurtă.
Există un motiv pentru care Meta pune atât de mult accentul pe Reels și merită să luați în considerare acest lucru în strategia dvs. de IG.
sursa /www.socialmediatoday.com