Conceptul evenimentului are la baza trecerea in revista a momentelor importante din istoria companiei ce aniverseaza 10 ani in Romania, 195 de ani in lume. Acesta a fost sustinut de sevalete cu tablouri creative pe care invitatii au avut ocazia sa vizualizeze momentele importante din istoria si evolutia brand-ului.
Un logo al actiunii, compus din toate logo-urile ce fac parte din istoria brand-ului, a marcat fiecare element vizual din cadrul jubileului. Invitatii au fost intampinati cu sampanie, pe muzica unui cvartet. Atmosfera a fost completata de muzica live, iar surpiza serii a fost reprezentatia artistica a campionilor nationali la dansuri latino.
Evenimentul si-a propus sa consolideze imaginea companiei, fiind si un bun prilej de a adresa multumiri clientilor pentru rezultatele obtinute impreuna.
Obiectivele programului:
- marcarea unui moment important al prezentei companiei pe piata locala
- recompensarea angajatilor si partenerilor de business
- cresterea nivelului de brand equity
Detalii:
Numar de invitati: 200 de persoane
Durata: 6 ore
1 account manager, 1 coordonator logistic si 15 parteneri exploratist
* Conceptul poate fi personalizat in functie de numarul de participanti si obiectivele urmarite.