
Platforma contează mai puțin, mesajul are greutate mai mare
Când apare o nouă platformă precum TikTok, mulți oameni sunt atrași de noul mediu și marketerii o și folosesc, fără să se gândească întotdeauna dacă este în interesul companiilor pe care le reprezintă.
Nimic nu a împiedicat însă oamenii să fie atrași de platforme și de funcții noi strălucitoare, indiferent dacă acestea au fost TikTok, Boomerang, filtrul pentru câini de pe Snapchat. Dar doar pentru că ceva este atractiv, nu înseamnă că atracția poate persista și nici dacă ea este potrivită fiecărui comerciant.
„Ce urmează în rețelele de socializare?” Nu există niciun răspuns universal, dar putem fi pregătiți prin a deveni buni comunicatori și prin o mai bună conectare la public.
Concentrați-vă pe brand, nu doar pe platformă.
În loc să urmărești noi platforme precum TikTok, ideal ar fi să te concentrezi pe propriul brand – inclusiv marca personală, indiferent de mediul în care expui. Dă-ți seama la ce te pricepi și comunică asta prin mijloace diferite și în locurile în care ai strâns o comunitate.
Clipurile video sunt mereu o bună soluție de a comunica și de a arăta o poziție, precum de a transmite un mesaj corect și complet.
Brandurile mai mari au găsit convenabilă și firească trecerea spre platforme ca LinkedIn și YouTube. Totuși, dacă YouTube ar dispărea mâine, un brand puternic și care are marketeri care transmit corect, complet și onest – prin mesaje text, dar mai ales prin clipuri și postări multimedia- ar supraviețui în orice platformă. Publicul important este acela care distibuie informările tale.
Oamenii își doresc în continuare să fie distrați, să primească informații, să fie conectați…dar modul în care consumăm cu toții divertismentul se schimbă. Cei care își pot adapta talentul la locul în care pot avea o audiență, sunt cei care rămân relevanți.
sursa: https://www.entrepreneur.com/video/344815