Schimbări în lumea marketing-ului
Lumea se schimbă. Criza Coronavirus a luat prin surprindere o lume întreagă, care acum trebuie să se adapteze noilor condiții. Acest lucru se aplică și în domeniul marketing-ului creat pe baza contentului video.
Clipul video este cel mai puternic instrument de comunicare, dacă este folosit în mod profesionist. De ce? Pentru că trece dincolo de cuvinte, de puterea acestora. Un videoclip are și component emoțională, are limbajul trupului, are expresiile feței celui care vorbește sau care ia parte la acțiunea din clip. Chiar și vocea care se așează pe imagini este un factor care poate genera succesul unei campanii de marketing.
Fiecare aspect este teribil de important și, tocmai de aceea, necesită eforturi pentru a fi valorificate la maximum pe parcursul secundelor ori minutelor de clip. Informația prezentată trebuie să fie concisă, precisă și țintită pe nevoile consumatorilor existenți sau pe ale celor potențiali.
Este o perioadă în care marile companii trebuie să-și aleagă cu atenție informațiile, asta pentru că pretențiile clienților sunt tot mai mari și fiecare se gândește de două ori înainte de a cumpăra un produs sau un serviciu. Companiile care au arătat că sunt responsabile din punct de vedere social au șanse mai mari să-și vândă produsele. O spune un studiu care arată că 64% dintre americani ar alege produsele și serviciilor acestor mari firme. Este un indicator important, care arată cât de mult contează apropierea de client, prin orice mijloace.