fbpx
Social media, loc pentru clipurile de promovare B2B

Social media, loc pentru clipurile de promovare B2B

Social media nu este doar despre socializare sau despre campanii de marketing Business-to-Consumer. Marketerii folosesc rețelele sociale și pentru a rostogoli clipuri pentru companiile Business-to-Business. Da, pare un lucru mai greu, dar nu imposibil. 83% din marketeri urcă în social media content video B2B, iar 80% dintre ei chiar au o strategie specifică pentru acest canal de promovare.

Cum pot folosi marketerii clipurile pe social media? Ce informații pot transmite? Să vedem.

  1. Trend-urile din domeniu – clipurile de acest gen au și rol informativ, dar și de brand awareness. Consumatorii de video content pot vedea în ce mod abordează o companie schimbările din domeniul în care activează, lucru care poate genera reacții pozitive din partea potențialilor clienți.
  2. Creșterea loialității față de un brand – un clip care să atragă privirile poate avea rezultate magice în brand awareness și brand loyalty. Marketerii mizează pe clipuri de impact, mai ales având în vedere că procentul comunicării non-verbale este undeva la 93%.
  3. Live-uri de la diferite evenimente – conferințele online sunt în trend în această perioadă marcată de Covid-19, astfel că transmiterea acestora le poate oferi celor din social media insight-uri despre produse sau servicii.
  4. Evidențierea puterii unei echipe – chiar și în domeniul B2B, consumatorii vor să vadă ce este în spatele unui brand, care este forța unei echipe, de unde vine succesul. Ei bine, un clip care să arate acest lucru va fi consumat de utilizatorii de social media.
  5. Sfaturile unui CEO – drumul pe care-l are de urmat o companie, planurile de viitor și chiar sfaturi despre afaceri, toate pot fi subiectele unui clip în care să apară omul cu viziunea. CEO-ul este un personaj care poate atrage like-uri, comment-uri și multe vizualizări.
  6. Lansarea de produse / servicii – este o etapă care trebuie să apară în social media, chiar și în cazul B2B. Anunțul de lansare poate fi continuat și cu explicarea produsului sau a serviciului care urmează să fie disponibil.

 

Sursa: Wyzowl

Adauga un comentariu