Sport si clipuri. O relație obligatorie
Marketingul în sport fără clipuri video nu este marketing. Imaginea în mișcare este cea care “mișcă” și iubitorul de sport. Sigur, creativitatea este importantă când construiești un videoclip despre un eveniment. Imaginile trebuie să compună un puzzle perfect, muzica trebuie aleasă cu grijă, pentru a trimite dincolo de ecran / monitor starea dorită de cel care dorește să transmită emoție. Chiar și lungimea conteaza. Un clip dinamic de un minut, două, poate avea un impact spectaculos.
Beneficiile folosirii clipurilor video în marketingul sportiv sunt importante. Platformele pe care ajung clipurile permit o interacțiune continuă cu zecile, sutele, miile de consumatori. Clipurile se rostogolesc de pe un cont pe altul și ajung să fie vizualizate de un număr uriaș de oameni. Un hashtag bine gândit este un atu în plus.
Nu doar vizionarea clipurilor este importantă, ci și feedback-ul primit de la cei care privesc clipurile. Comentariile îți pot construi o imagine despre cum ar putea arăta următoarea campanie de marketing sportiv. Sunt destui oameni cu idei bune și care nu dispun de mijloacele necesare pentru a crea ei înșiși un clip.
#AwakenThePhantom #nikefootball
Un alt avantaj al clipurilor video într-o campanie de marketing este creșterea rapidă a acestora în preferințele celor care utilizeaza des smartphone-urile și tabletele. Vorbim de cei conectați (aproape) non-stop și care “consumă” des conținut video.
Detalii aici : http://btvideo.ro/analiza-btvideo-video-content-strategie-marketing-video-marketing/
Și vorbim despre o piață uriașă de astfel de consumatori. În plus, interacțiunea este făcută prin intermediul unor superstaruri, ceea ce crește impactul acestor campanii. Concluzia este simplă: conținutul video într-o campanie de marketing de sport este obligatoriu.