fbpx
Succes INSTAntaneu

Succes INSTAntaneu

Social media este la modă și în 2022. Că vorbim de Facebook, TikTok sau Instagram, lumea consumă content pe bandă rulantă. Sau ca pe pâinea caldă, cum știe tot românul. Marile companii au luat cu asalt Instagramul de când s-a activat opțiunea de upload video. Și au dat lovitura.

Instagram a fost gândită ca o aplicație pentru fotografii. A fost lansată în octombrie 2010, iar ulterior a aparut și modul video, spre fericirea marketerilor, care s-au pus repede pe treabă. Au construit clipuri scurte, incisive, de maximum 15 secunde, care au prins bine la consumatorii de social media.

 Haideți să vedem 5 companii care au răvășit Instagramul:

  1. McDonald’s – multe din clipurile brand-ului american nu folosesc voiceover. Pur și simplu, sunt puse în evidență calitățile produselor pe care le vând.
  2. Burberry – un brand de lux înseamnă și clipuri făcute cu mare finețe. Pur și simplu, clasă.
  3. Nintendo – pe pagina lor de Instagram pot fi găsite prezentări ale jocurilor care urmează să apară, dar și clipuri amuzante cu, de exemplu, reacțiile unor copii cărora Moș Crăciun le-a adus un joc.
  4. Red Bull – probabil cuvântul cel mai potrivit pentru a descrie clipurile postate pe pagina de Instagram este “adrenalină”. Pasionații de sporturi extreme sunt în al nouălea cer la fiecare postare.
  5. Go Pro – pur și simplu, wow! Nici nu pot fi altcumva clipurile construite de marketerii unei companii care se ocupă cu vânzarea de aparate foto-video. Peisajele din clipuri vă vor tăia respirația. Cel puțin pentru 15 secunde.

Sursa: Wyzowl

 

Toate aceste etape, de la strategie, scenariu, filmare, producție, editare și implementare, pot fi realizate de Media Story. Toate detaliile și contact pot fi găsite pe https://www.mediastory.ro/.

Adauga un comentariu