Top 7 sfaturi pentru un superclip
Un clip bun dintr-o campanie de marketing atrage priviri, adună vizualizări, se viralizează și, în final, înseamnă brand awareness, creșteri de vânzări, fidelizarea consumatorilor. Însă un clip bun nu este atât de ușor de făcut, mai ales că pretențiile clienților sau ale potențialilor clienți sunt tot mai mari.
Câteva reguli trebuie respectate pentru ca un videoclip să ia ochii repede. Haideți să vedem 7 dintre acestea:
- Atenție mare la imaginea de fundal – în cazul unui clip în care un personaj vorbește despre un produs sau un serviciu, este de preferat un fundal alb, fără elemente care să distragă atenția celui ce-l vizionează.
- Utilizați echipamente de ultima oră – camere profesionale, un software de editare nou, un microfon puternic sunt doar câteva elemente care, folosite corect, dau o altă strălucire clipului.
- Imaginea contează – vorbim de imaginea, de prezența celui care vorbește în clip. Felul în care este livrat mesajul este esențial pentru a ajunge la inima sau buzunarul clientului.
- Curățați zgomotele de fond – este legat oarecum de punctele anterioare. Mesajul trebuie să se audă clar, fără alte interferențe, cum ar fi vreun claxon de mașină, un huruit de tractor sau vreun strănut puternic.
- Folosiți unghiuri diferite de filmare – același cadru pe tot parcursul unui video este plictisitor. Spargeți monotonia prin utilizarea a două, trei camere și inserarea de bucăți filmate de acestea.
- Nu uitați, clientul este stăpân – țineți tot timpul în minte clientul căruia vă adresați. Tot clipul trebuie construit în jurul mesajului pe care vreți să-l transmiteți și care trebuie să ajungă direct la client.
- Încadrați perfect imaginea – profesioniștii știu ”regula celor 3”, care explică modul în care imaginea trebuie încadrată pentru a atrage privirea consumatorilor.
Sursa: Wyzowl