Youtube + influenceri = rezultate maxime

Youtube + influenceri = rezultate maxime

Youtube este, de departe, platforma care dă ora exactă când este vorba de promovare, de campanii de marketing cu video content. Când la acest ingredient-minune se adaugă un condiment numit influenceri, rezultatele pentru marketeri sunt spectaculoase. O spun statisticile, noi doar confirmăm.

Ce înseamnă Youtube în ziua de azi? Un fenomen, pur și simplu. Este cea mai utilizată aplicație de smartphone și al doilea cel mai vizitat site, după Google, cu 22.8 miliarde de accesări lunar. Utilizatorii consumă clipuri pe Youtube preț de 41.9 minute în fiecare zi. Toate acestea și multe altele fac din această platformă o rampă de lansare pentru companii mici, dar și un câmp de desfășurare pentru marii jucători din toate domeniile.

Dacă am amintit de domenii, conform Statista, primele 5 industrii din Statele Unite și Canada prezente pe Youtube sunt cele de tehnologie, gaming, food-drink, înfrumusețare corporală și, evident, fashion. Consumatorii de video content pe această platformă sunt de toate vârstele, însă există diferențe între obiceiurile diferitelor generații. Despre asta, în alt articol.

Multe companii au apelat la influenceri pentru a construi în jurul acestora campanii de marketing.
Sunt și câteva motive bine definite pentru acest lucru:

– utilizatorii de Youtube adoră să descopere produse sau brand-uri noi, iar cel mai simplu mod este prin intermediul unui influencer, care le explică pe înțelesul lor tot ce trebuie știut.

– clienții au încredere în influenceri – poate nu vă vine să credeți, dar 94% din cei care utilizează social media se bazează mai mult pe recomandările influencerilor decât pe cele ale familiei sau ale prietenilor când vine vorba de shopping.

– consumatorul se conectează ușor cu influencerii – tonul acestor clipuri este familial, apropiat, cald și îi cucerește repede pe clienți.

Adauga un comentariu