5 sfaturi pentru un clip bun pe Youtube Shorts

5 sfaturi pentru un clip bun pe Youtube Shorts

Youtube Shorts pare că este noua vedetă a internetului. Așa că marketerii nu puteau să nu utilizeze acest tool, care adună, țineți-vă bine, 15 miliarde de vizualizări în fiecare zi. Pare o muncă grea pentru a vă impune un clip de promovare în acest imens ocean. Însă respectarea câtorva sfaturi poate duce la succes.

Lansat în iulie 2021, Youtube Shorts a avut un creștere fantastică. Clipuri de sub 1 minut, dinamice, funny, eye-catching, ce și-a mai putea dori un consumator de video content? Era inevitabil că această aplicație va intra și în portofoliul marketerilor. Însă pentru ca o campanie de marketing făcută cu ajutorul Youtube Shorts să “prindă”, e nevoie să se urmeze câțiva pași importanți:

1. Stabilirea duratei clipului – nu trebuie folosite toate cele 60 de secunde care au făcut celebră aplicația. Dacă puteți fi conciși și să spuneți ce aveți de spus în 30, e și mai bine. Sigur, pot fi făcute mai multe clipuri scurte, care să continue o poveste.

2. Titlul contează – este primul lucru pe care-l vede utilizatorul. Găsiți un titlu care să atragă, dar să nu păcălească. Un click-bait poate fi dăunător imaginii companiei.

3. Găsiți subiectul adecvat – clipurile pe care le încărcați trebuie să aibă substanță. Nu postați doar de dragul de a posta, pentru că oamenii nu vor mai intra și a doua oară.

4. Alegeți un thumbnail potrivit – sigur, clipurile de pe Youtube Shorts rulează non-stop în mod automat, însă pot fi văzute și ca videoclipuri normale pe un anumit canal. De aceea, un thumbnail bun poate atrage privirea.

5. Găsiți cuvinte-cheie bune – specialiștii spun că aceste cuvinte-cheie trebuie plasate în primele 3 propoziții din clip. E simplu, nu?

Adauga un comentariu