fbpx
Ultima listă de verificare a marketingului în rețelele sociale [Infografic]

Ultima listă de verificare a marketingului în rețelele sociale [Infografic]

Încă te străduiești să-ți îndeplinești strategia de marketing pe rețelele sociale și lucrezi pentru a-ți promova afacerea – și, în mod ideal, a genera clienți potențiali?

Sunt multe de luat în considerare și de păstrat, ceea ce poate fi dificil pentru oricine, dar pentru proprietarii de întreprinderi mici, în special, care sunt în general limitati în ceea ce privește timpul, poate fi aproape imposibil , mai ales dacă nu ești concentrat pe elementele potrivite.

 Deci, care sunt elementele potrivite de urmărit? Echipa de la SEMRush a creat o nouă prezentare generală a elementelor esențiale de marketing pe rețelele sociale, care vă vor ajuta să vă ghidați gândirea și planificarea, pentru a vă maximiza performanța SMM.

1. Definiți obiective clare

 Notează-ți obiectivele pe hârtie sau deschide un nou document Google. Doar asigurați-vă că oferiți tuturor părților interesate acces la acest document și păstrați-l într-un loc în care să îl puteți consulta cu ușurință. Un obiectiv poate fi ceva de genul „Obțineți 200 de urmăritori noi în acest trimestru”.

2. Definiți și urmăriți indicatorii cheie de performanță (KPI) 

Odată ce ți-ai stabilit obiectivele, întreabă-te cum ar arăta succesul? Cum veți măsura succesul campaniilor dvs. în rețelele sociale și al activității de informare? Aceștia sunt KPI-urile dvs.

 3. Concentrați-vă pe platformele potrivite

 4. Creați o listă de persoane care ar putea fi un posibil cumpărător

 5.Definiți imaginile cheie și tonul vocii

 Faceți-vă conținutul în evidență utilizând elemente vizuale complementare care sunt în concordanță cu marca dvs. și asigurați-vă că conținutul dvs. se abonează la un ton de voce care se potrivește publicului țintă. Productiile video au cel mai mare impact asupra acestuia.

 Sursa: https://www.socialmediatoday.com/

Adauga un comentariu